2014-ben az Anastasia Beverly Hills elindította az új színes sminksorozatát Instagram-on, amely kapcsolatot teremtett az ügyfelekkel, a termékművészetre, az oktatásra és az érzékenységre összpontosítva. Az egész iparágban elismerést kapott a különféle digitális innovációkért, mint a Liquid Lipstick, Brow Wiz és Contour Kit termékekért.
Az Anastasia Beverly Hills termékei megtalálhatók a hivatalos honlapján és a különböző kiskereskedőknél a világ minden táján. Ami mássá teszi ezt a márkát a többitől, az az, hogy elkötelezett a kegyetlenségtől mentes termékfejlesztés, és tesztelés iránt.
Az ember az Anastasia Beverly Hills mögött
Anastasia Soare az Anastasia Beverly Hills sikerei mögötti álló nő. Romániából bevándorolt az USA-ba, pénz és nyelvtudás hiányában, de az építészetben és a művészetben gyors oktatáson esett át, és elhatározta, hogy egyedülálló megközelítését és vállalkozói elképzelését a szépségiparban kamatoztatja.
1990-ben, amikor először bemutatta a szemöldök formázóit azonnal a védjegyévé váltak, és hírnevet hoztak az Anastasia Beverly Hillsnek. Ezzel a szépségiparban egy új ágat nyitott meg.