Tartalomjegyzék
A TV vagy egy óriásplakát hirdetés csak néhány másodpercig tart. Azonban, a promóciós termékek mindig használatban vannak, mivel szem előtt vannak. Például a fogyasztók szívesen hordanának egy ajándék divatos pólót a saját lógójukkal ellátva. Vagy, gyakran innának a saját kávé vagy tea csészéjükből. Ezek az ajándékozások egy jó módjai annak, hogy növelje a vállalkozását napról-napra.
Azonnali Márka Ismeret
A márka ismertsége alapvetően azt jelenti, hogy a fogyasztók megismerik az üzletét és a szolgáltatását és termékét miután látták a logóját egy cégnek.
Például az emberek könnyen felismerik a McDonald’s-t, mert a logója mindent elárul róla. A promóciós termékek segítenek, hogy az ügyfelek emlékezzenek és felismerjék a céget. Ez az egyik legfontosabb oka a promóciós termékeknek. Egy felmérés alapján, a fogyasztók többsége jobban emlékszik egy adott hirdetőre a promóciós terméke alapján.
Ügyfélhűség Megőrzése
A vevőknek meg kell venniük a cégének a termékeit, amikor csak szükségük van rájuk. A marketingesek további forrásokat áldoznak arra, hogy létrehozzanak egy szilárd alapot a sok hűséges ügyfelek részére.