A 2008-ban tapasztalt gazdasági válság során a NYX termékek értékesítése nőtt. Ez annak köszönhető, hogy a fogyasztók alacsonyabb árú termékeket vásároltak high-end üzletekben. A fogyasztók ugyanolyan NYX termékeket találtak a tömeges piacokon, mint például a Sephora-ban. Az értékesítés 2014-ben 120 millió dollár volt.
A L’Oreal vásárlása
Ko eladta a NYX-et egy nemzetközi szépségvállalatnak, a L’Orealnak 500 millió dollárért. Ez az eladás ötéves versenytilalmi záradékot tartalmazott. Az értékesítés 2014-ben valósult meg.
Napjainkig a NYX Cosmetics továbbra is a L’Oreal irányítása alatt áll. Ezenkívül már ásványi alapozókat, ajakfényeket és a rúzsokat is kínál. 2015 szeptemberében a L’Oreal tégla- és habarcsboltokkal foglalkozott, amelyek a NYX kozmetikumoknak szenteltek. Jelenleg a NYX önálló üzleteket üzemeltet számos cégnél. Ezek a vállalatok közé tartozik Franciaország, Ausztrália, Kanada, Ausztria, Németország, Belgium, Észtország, Litvánia, India, Spanyolország, Lettország, az Egyesült Államok és az Egyesült Királyság. 2016-ban az NYX éves bevétele 4,7 százalékkal nőtt.
A vállalat később kifejlesztette és elindította a NYX Professional sminket.
Az ajakápoló smink kategóriában a NYX Company egy sor terméket készít, például mint a rúzs, szájceruza, szájfény, vagy folyékony rúzs.